reklama

Starý pán v autobuse

Dnes, keď som sa vracal autobusom domov a s kamošmi som sa rozprával o vysokých školách, prisadol si ku mne jeden starší pán. Podľa ceny jeho cestovného lístka som zistil, že má už viac ako sedemdesiat rokov a neskôr mi to potvrdil aj on sám, keď sa mi prihovoril.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Môj dedko a ja :))
Môj dedko a ja :)) 

Keďže počul našu debatu o vysokých školách, porozprával mi, ako jeho brat študoval na vysokej škole a ako ho on viezol na motorke na prijímačky a potom neskôr aj na promóciu. Vravel, aké bolo vtedy ťažké študovať a aké problémy sa s tým spájali a ja som mu zasa povedal, aké je to dnes. Vraj nám všetkým študentom drží palce. Bol to milý pán a som rád, že sa mi prihovoril. Keď cestujem autobusom a prisadne si niekto ku mne, hoci by som niekedy aj rád, nedokážem začať rozhovor. A tak vždy len čakám, či náhodou nezaujmem toho druhého a či rozhovor nezačne on. Nezačne. A tak celú cestu iba ticho sedím a premýšľam. Možno by som mal trocha viac komunikovať s okolím. Tento pán mi pripomenul mojich starých rodičov. Ako rád by som sa vrátil do detských čias, keď som k nim chodieval na návštevy a na chatu. Teraz je chata moja, no bez nich to tam nie je ono. Škoda, že som sa im nevenoval viac, kým ešte boli so mnou.

Peter Marek

Peter Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dubničan žijúci v Brne, milovník kvalitného umenia, antikvariátov, vína a syrov.____________________Josef Berg

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu