reklama

Chcete kozmetiku za niekoľko tisíc zadarmo?

Včera večer som sa zastavil v Interspare nakúpiť nejaké životu dôležité potraviny (rozumej sladkosti), keď tu ku mne priskočí celkom pôvabná slečna a strká mi do ruky nejaký telový sprej - špeciálne dnes a špeciálne pre mňa zadarmo. Skvele, hovorím si, konečne dačo pozitívne. Zvláštne nutkanie vziať si moju vzorku a ponáhľať sa čím skôr preč sa ukázalo ako opodstatnené, no už je neskoro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Slečna ma požiada, aby som šiel s ňou a prezrel si celú ich výhodnú ponuku. Vezme sprchový gél a dá mi privoňať. "Však je skvelý?" Neisto pritakám, ale to už ho mám v druhej ruke, pretože len dnes a len pre mňa je zadarmo, hoci, ako podotkne, jeho cena je 599KČ. Nasleduje vynikajúci zjemňujúci krém, ktorý mi začne rozotierať po ruke. V tom momente mi už je jasné, že nič zadarmo nedostanem, ale veď času mám dosť, tak prečo sa ponáhľať, keď sa tak pekne o mňa stará:-) Krém za 1299KČ - pre mňa zadarmo.Ukazuje mi rôzne parfémy, neváha ma nimi navoňať a mám si vybrať ten, ktorý by sa najviac páčil mojej partnerke, pretože, ako inak, aj parfém za 999KČ je dnes pre mňa zadarmo. Zdajú sa mi všetky rovnaké, tak náhodne jeden vyberám. Už nemám kam "moju" kozmetiku dávať a tak slečna vezme vkusnú oranžovú tašku, kozmetiku vloží do nej a tašku mi so širokým úsmevom podáva.Následne mi ukazuje vodu po holení a pokúsi sa zavtipkovať na mojom dvojtýždňovom strnisku. Akonáhle však zbadá môj pohľad, pochopí a konečne prejde k veci. "Držíte v rukách kozmetiku v hodnote niekoľko tisíc korún, máte však šťastie, dnes je pre Vás zadarmo. Bohužiaľ, túto vodu po holení Vám už zadarmo dať nemôžem. Jej cena je 999 korún, no nebojte sa, od Vás samozrejme takúto sumu pýtať nebudem, pre Vás je dnes v akcii, iba za 799 korún. A k tomu dostanete všetko, čo držíte v rukách, úplne zadarmo. Neváhajte, lebo táto ponuka sa už opakovať nikdy nebude!" Ako inak, slušne sa slečne poďakujem a skvelú ponuku odmietam. Vraví mi, že robím chybu, vytrháva mi z rúk moju kozmetiku, ktorá bola ešte pred chvíľou zadarmo a ja sa poberám svojou cestou.O tom, že som chybu naozaj spravil, sa presviedčam už o niekoľko minút, keď zrazu pocítim svrbenie na ľavej ruke a postupne sa k nemu pridáva aj pálenie ostatných častí, ktoré prišli do styku s "mojou" kozmetikou. A samozrejme, špeciálne dnes a špeciálne mňa to svrbí zadarmo:-) A tak sedím, napchávam sa čokoládou a cukríkmi a škriabem sa raz na jednej ruke, raz na druhej, potom na krku, opäť na ruke...A že slečna mala pravdu aj v neopakovateľnosti tejto ponuky som zistil pri východe z obchodu - po jej stánku s kozmetikou BELAGGIO už nebolo ani stopy...

Peter Marek

Peter Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dubničan žijúci v Brne, milovník kvalitného umenia, antikvariátov, vína a syrov.____________________Josef Berg

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu