reklama

S TEBOU

Je tichá, tmavá noc. Sedím v autobuse a ticho okrem motora narúšajú iba tóny zo slúchadiel môjho prehrávača. Pozerám na padajúce kvapky a v ušiach mi znie With or without you od U2.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu
(zdroj: http://img.photobucket.com/albums/v115/NeuroticallyYours/Photos/)

Sedí vedľa mňa, hlavu má sklonenú na mojej hrudi, jemne ju držím okolo ramien a som taký šťastný. Veľmi ju ľúbim. Predstavujem si náš spoločný život. Aké to bude všetko krásne. Držíme za ruky naše (zatiaľ) dve deti, radostne kráčame lúkou plnou kvetov, smejeme sa. Čo viac si môžem želať. Škoda, že už treba vystupovať. Oblečiem si bundu a vezmem batoh. Ešte raz pozriem na prázdne sedadlo vedľa mňa a vykročím do chladnej, daždivej noci...

Peter Marek

Peter Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dubničan žijúci v Brne, milovník kvalitného umenia, antikvariátov, vína a syrov.____________________Josef Berg

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu