reklama

Keby som bol kosatec...

Poznáte tú hru? Zvolíte spomedzi seba osobu, ktorej meno bude musieť človek, ktorý bol predtým za dverami, hádať. Pritom používa otázky typu: Keby ten človek bol.........kvet, zviera, ovocie, zelenina, farba, ročné obdobie, počasie, hudobný nástroj, auto, pohár, strom, časť nábytku, časť oblečenia, jedlo, geometrický útvar, ... a mnoho ďalších.....čím by bol?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nedávno som si túto hru zahral s bývalými spolužiakmi z gympla na chate. Zistili sme, ako sa teraz, po tých viac ako ôsmych rokoch, dobre poznáme. A akí sme super. A že všetky tie vtedajšie hádky boli vlastne zbytočné. A že možno aj neboli...

A tak sme tam sedeli a rozprávali sa.

Keby som bol kvetinou, tak by som bol kosatec, keby bola kvetom ona, bola by zvonček. Keby som bol hudobným nástrojom, bol by som veľké, čierne krídlo. A ona by bola lutna. Ja by som bol tuleň, ona líška. Ja som silná búrka počas dlhej, tmavej noci, ona jemný ranný dážď na svitaní pri mori.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je zvláštne premýšľať, čo si o tých druhých myslíte a zvláštne počúvať, čo si oni myslia o vás. Zvláštne príjemný pocit, keď niekto dačo povie a ďalší piati vykríknu "Presne toto by som bol povedal! Na toto som práve teraz myslel!" Príjemný pocit priateľstva...

Keby som bol kvetinou, tak by som bol kosatec.
Na lúke plnej zvončekov, na lúke plnej Teba.
A v celom šírom vesmíre bolo by trocha viac slnka, trocha viac krásy,
trocha viac nehy a myslím, že asi.....trocha viac neba.

Chcem do vázy kosatec a vedľa seba...Teba.

Peter Marek

Peter Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dubničan žijúci v Brne, milovník kvalitného umenia, antikvariátov, vína a syrov.____________________Josef Berg

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu