reklama

Naozaj ma priniesol bocian? Nebola si to ty, mami?

Dnes na ulici ma zarazila otázka malého chlapca, ktorý bol so svojou mamou na prechádzke. Mama pred sebou tlačila kočík a chlapec sa zrazu spýtal: "Mami a odkiaľ vlastne priniesol ten bocian našu Janku?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.sbac.edu/~tpl/clipart/People/stork%20w%20baby%2002.jp)

Mama mu trocha prekvapene začala dačo vysvetľovať, ja som to už bohužiaľ nepočul. Škoda, možno by som sa bol dačo nové dozvedel...Aby to potom nedopadlo tak, ako v tom vtipe:"Ocko, odkiaľ sa vlastne berú malé deti?" pýta sa Ferko. "Ale, synček, tie predsa nosí bocian," odvetí otec."A odkiaľ sa vzala moja sestrička?" vyzvedá chlapec ďalej."Aj tú predsa priniesol bocian." "Bože, ocko," zhrozí sa Ferko, "ty si ale hlúpy, veď máš takú krásnu ženu a šukáš vtáka!"Ja som si nikdy nemyslel, že deti nosí bocian. A mama mi to ani nikdy nevravela. Vždy som vedel, že to má niečo spoločné s ňou. Nevedel som síce čo, ale tým viac ma to k nej priťahovalo, lebo som si uvedomoval, že moja existencia s ňou nejako súvisí. Možno keby mi povedala, že som "od bociana", neboli by sme si takí blízky. Veď nie som jej. Som bocianov. No povedzte, čo je krajšie. Myslieť si, že Vás tu nechal nejaký bocian, ktorý potom odletel dakde do teplých krajín alebo že žijete vďaka svojej mame...

Peter Marek

Peter Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dubničan žijúci v Brne, milovník kvalitného umenia, antikvariátov, vína a syrov.____________________Josef Berg

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu